مقاله درمورد: اقتصاد خرد
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
مقاله درمورد: اقتصاد خرد

مقاله درمورد: اقتصاد خرد

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word و قابل ویرایش و پرینت تعداد صفحات: 26 مقدمه : كتاب آنجلو آنجلو پولوس را كه شادروان امير حسين جهانكلو استادش اقتصاد توسعه، تحت عنوان ((جهان سوم در برابر كشورهاي غني)) (1) ترجمه كرده بود و دوباره پيش روي مي آورم. خواندن نخستين بار اين كتاب و كتابهاي ديگر، در سال 1353، چند ماهي پس از انتشار اين دو كتاب بر دانش و تجربة امروزي متكي نبود. از يك سو، هنوز از آغاز راه دانش اقتصاد و جهان مشمول  ( فاصله زيادي نگرفته بوديم؛ و ...


  • اقتصاد خرد - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

    https://fa.wikipedia.org/wiki/اقتصاد_خرد

    اقتصاد خرد (به انگلیسی: Microeconomics) شاخه‌ای از علم اقتصاد است که به مطالعه منحصر به فرد اقتصاد، تجزیه و تحلیل بازار، رفتار مصرف‌کنندگان و خانوارها و بنگاه‌ها می‌پردازد و اساس آن مدل‌های ریاضی است.

  • دانلود مقاله : درباره اقتصاد خرد تخصصی شدن

    isiarticles.com/article/5866

    پیش نمایش مقاله چکیده انگلیسی We consider individual consumer–producers who operate within a perfectly competitive market economy with transaction costs, presenting several propositions that characterize the optimal production and consumption plans of such a consumer–producer.

  • تحقیقات,مقاله ها و پايان نامه هاي آماده - اقتصاد

    shopdaneshju.blogfa.com/category/17

    تحقیقات,مقاله ها و پايان نامه هاي آماده - اقتصاد - تحقیقات و مقالات آماده و پایان نامه های آماده تمامی رشته های دانشگاهی و دانشجویی,بانک تحقیقات آماده,

  • اقتصاد مقاومتی - مقاله

    eghtesad-moghavemati.blogfa.com/category/2

    یکی از رویکردهای مناسب جهت تحقق اقتصاد مقاومتی رویکرد استراتژیک است که در آن، نقاط ضعف و تهدیدزای اقتصاد تحلیل می‌شود و مؤلفه‌های اقتصاد مقاومتی استخراج می‌گردد.

  • مقالات ISI رشد اقتصادی : 257 مقاله انگلیسی + ترجمه فارسی

    isiarticles.com/topic/327

    رشد اقتصادی، دلالت بر افزایش تولید یا درآمد سرانه ملی دارد. اگر تولید کالاها یا خدمات به هر وسیله ممکن در یک کشور افزایش پیدا کند، می‌توان گفت که در آن کشور، رشد اقتصادی اتفاق افتاده‌است.

  • پاورپوینت اقتصاد خرد و کلان،pptx،در 570 اسلاید

    https://3lover..com/post/779

    مرجع دانلود پاورپوینت اقتصاد خرد و کلان،pptx،در 570 اسلاید. دانلود کاملا رایگان و قانونی پاورپوینت اقتصاد خرد و کلان،pptx،در 570 اسلاید.

  • مقاله اقتصاد | مقالات

    sellgroup.ir/article/مقاله-اقتصاد

    *مقاله اقتصاد* بطور كلی اصول اقتصاد تولید خلاصه ای از مطالب زیر است و همة اهداف را برای تولید محصولات كشاورزی در بر می گیرد و در دارای اصل كلی می باشد از بخش‌های تعاون و بخش های اقتصاد كشاورزی .

  • تحقیق آماده - تحقیق _ مقاله _ در مورد اقتصاد کلان چيست؟

    tahqigh.blogfa.com/post/13

    تحقیق _ مقاله _ در مورد اقتصاد کلان چيست؟ تعداد صفحه 10. فایل word دانلود فایل word : اقتصاد کلان چيست؟

  • پاورپوینت اقتصاد خرد و کلان،pptx،در 570 اسلاید | تاپ درس ...

    topdars.ir/علوم-انسانی/پاورپوینت-اقتصاد...

    مقاله درمورد طراحی الگوی ارزیابی اثربخشی دوره‌های آموزشی کارکنان ( مورد: شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی ) پاورپوینت انسان در اسلام

  • دانلود مقاله در مورد اقتصاد بازار و توزیع درآمد

    jurnalfile..com/post/718/دانلود-مقاله-در...

    اقتصاد اثباتى(۳) دستیابى به كارایى اقتصادى را وظیفه خویش مى شمارد هدف تخصیص منابع به نحوى است كه با امكانات موجود بیش ترین مطلوبیت فراهم آید اما این كه این مطلوبیت حداكثر شده چگونه بین آحاد جامعه توزیع شود به هنجارهاى(۴ ...




  • برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,
    مطالب مرتبط
    بخش نظرات این مطلب
    آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید: برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:
    بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
    پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
    شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: